Tvåsamhet

Efter nästan 2 tunga veckor i Boden igen så har jag haft en ledig helg, älskling kom upp till Sthlm och den spenderades på bästa sätt. Kan inte bli annat med honom heller, han gör allt så mycket bättre. Igår gräddade han pannkakor åt Mig till frukost och imorse bakade vi scones. Så enkelt, så underbart!

Grillen har även haft premiär denna helg i det underbara vårvädret som råder i Sthlm, så sjukt jävla najs alltså! Mat till förbannelse och jag är en lycklig kvinna. Ohja, jag är en lycklig kvinna...

Älskar att jag är ledig hela veckan och att klockan ändå står på 0630 för att hinna med ett marschpass tillsammans med Lotta följt av vattenfys tillsammans med sjukvårdspluton, känner mig duktig fast dagen inte ens börjat..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback