hej cpbarn

Hej jag heter Madeleine och jag är ett sär som precis har hoppat på kryckor. Klantarslet jag hängde inte alls med i tempot på snabbmarschen för 2,5 vecka sen och fick hjälp av grabbarna att ta mig framåt, vilket jag inte var beredd på och trampade snett mitt i knuffen.  Sååaatteeh, rehab. wohooo!!

Fast ur dåliga saker kommer bra saker, min man får slava för mig. Det är rätt najs, för han är duktig på det! Han är såååå duktig på att diska. Och det är bra, för jag hatar att diska. Men nu har det mongot ist satt kniven i sin hand, så jag antar att jag måste betala tillbaka. Och ja, jag antar att jag får göra det.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback