Tillbaka

Mycket har hänt senaste tiden och ärligt talat har jag inte brytt mig det minsta om att uppdatera bloggen.

Till att börja med så har vi nu flyttat ner till Skåne och bor mellan Lund och Eslöv, det är en omställning, men vi trivs bra i vår lägenhet.

Sedan så har jag faktiskt sagt upp mig i Sthlm på Amf1, min fotskada som jag drog på mig i maj förra året har spökat ett bra tag och jag har dragit upp den flertal gånger. Detta gjorde att foten fortfarande inte var bra innan missionsutbildningen skulle börja, och beslutet togs att det inte skulle bli något Afghanistan för mig. Det svider såklart otroligt mycket, det var mitt främsta mål och jag har kämpat för att nå dit. Att sen en skada ska sätta stopp för det är bara skit, riktigt mycket skit. Tyvärr så är det inget man kan påverka. Nya tag istället!

En annan extremt positiv sak istället är att jag och Erik har blivit föräldrar, vi har fått en liten pojk. En schäferkille som vi hämtade hem i juldagarna, och han är helt underbar! :)
Han är även en bidragande faktor till att bloggen kommer igång igen, både för att mamma är extremt nyfiken på hur det går för oss och för att vi ska kunna ha ett ställe där man kan skriva om hur träningen går för att få feedback. Det är ju faktiskt en Tornerydare vi har, jag vet att vi kommer göra stora framsteg. :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback