Torsdag

waaah, letade badhus i lund och hittade delphinenbadet. Var tvungen att komplettera min ansökan med ett simintyg, så det fixade jag idag. Var inga problem, men sen så är det ju inte direkt höga fysiska krav heller. Lite märkligt kan jag tycka.
Efter att jag gjort simningen och livräddningen så passade jag på att motionssimma 1h, hade nästan glömt hur jobbigt det kan vara. Det blir verkligen vad man gör det till och jag fick upp flåset ordentligt, gött!


Älskar det här med storkok och att förbereda maten också, var döhungrig när jag kom hem och kunde då snabbt trycka i mig käk.
Nötfärsbiffar, ris och sallad.






Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback