förändring

Efter bristande motivation, skador och dålig karaktär så har träningen hamnat i skymundan rejält. Sambokilona har smugit sig på och jag har väl intalat mig själv att det blir så när man har dåliga perioder. Men nej, så behöver det faktiskt inte alls vara och nu får det vara slut på ursäkter!

Det är alltid jobbigt att komma igång i början, och jag tror ändå på att skynda långsamt så att man inte tröttnar och hamnar i samma svacka igen, därför är det bra att ha någon att bolla ideer med och ha någon eller något som pushar en. mitt bollplank är karro, vi har nu i starten skickat bilder till varandra och alla mått.
idag, en månad senare har jag sett mina resultat. änsålänge är det -5kg och -3cm i midja.
riktigt skön motivationsfaktor!



nu ska jag dra med mig hunden ut på promenad.
dagens frukost: kvarg, osötad musli och fun light.



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback