förvirrad?

Ibland så blir jag verkligen så trött på mig själv. Jag har under 3 dagar lyckats få TRE parkeringsböter och tappat bort plånboken (som förövrigt återfanns 24h senare).. men ändå.  Jag förstår inte alls hur jag lyckas, helt sjukt... "/

Annars så är jag återigen tillbaka i Stockholm efter alla övningar i Arvidsjaur, Boden och Norge. SKÖNT! Underbart att få landa och komma in i vardagen igen. Allt har verkligen gått sjukt bra för min del och jag är nöjd. Det har varit en utvecklande resa för min egen huvudtjänst och det gör att man blir pepp på att bli ännu bättre. En bra morot helt enkelt! :)
Blev även så att man hamnade på mil.se tillsammans med resten av det ledande laget under övningen;

http://www.forsvarsmakten.se/sv/Aktuellt/Ovningar/Cold-Response/Nyheter/Amfibiesoldaterna-utokar-sin-rorlighet/






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback