Underbara tisdag

Vet inte hur många gånger jag tänkt; "Shit, det här är mitt jobb och jag får betalt för att göra detta"..
Idag var återigen en sån dag,  hela förmiddagen bestog av fys, ett pass bålstabilitet och sedan uppföljt av ett mördarpass spinning.  RIKTIGT najs, jag älskar spinning. Kan mosa på hur länge som helst, älskar känslan när man är sådär slut och undrar om benen ens kommer bära en när man kliver av cykeln.  Gott!
Efter lunch blev det ett pass på skjutbanan, det om något var ett tag sen.  Körde lite PEK övningar, det brukar inte vara särskilt roligt, men idag var vi ett skönt gäng, övningarna går ju fort också när vi inte är så många.  Det var bara riktigt sådär skönt liksom.
När man står där på skjutbanan, tar en liten kaffepaus och bara spanar in omgivningen och tänker; "Fan vad jag har det bra", då inser man att man valt rätt yrke.    Åh, idag är verkligen en sån sjukt bra dag! :)
:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback