Kärlek

Dagens inlägg tänkte jag fylla med något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, nämligen MAT.  Jag vet att det inte var en nyhet för de flesta, men jag ääälskar att äta. Jag älskar att dra i mig en flottig pizza, en fet chipspåse, jag älskar Lottas Chokladcheesecakemuffins, vaniljbullar, pölsa, köttfärssås, listan kan göras oändlig.. Och så mkt orkar jag faktiskt inte skriva.
Tack och lov så har jag ett bra jobb som gör att jag inte rullar fram efter mina tjockisfasoner....Även om det känns så nu efter jul... Eller på lov...Eller helger. Det känns så ofta när man äter mycket! Men det är okej, för jag vet att ni tycker om mig ändå. Eller så tycker ni om mig för att jag feeder er också, mina vänner... ?   Jag vet inte riktigt.. Nåja!
En mätt Madde är en glad Madde! :)
Nu till en annan del i den här lilla skrivelsen.  Jag har en vän, som är lite konstig. Eller han är jättekonstig skulle jag vilja säga..(men den meningen läste du inte).  Han är också en sån där som gillar mat. MEN, han har en speciell fetisch, nämligen BACON!  Killen äter bacon i stora mänger, jag skojar inte.... (Bildbevis nedan)
.........som snacks!! Alltså mellanmål, 1h efter maten!   Jag vet inte om jag ska garva eller bara tokälska det, det är ju helt galet! Men sen så har jag ju aldrig påstått att jag är normal heller... Eller, vad är definitonen av normal egentligen ?  Jag vet inte, jag är nog bara en konstig människa. Säger konstiga saker och lever därefter. Men det är roligt. Jag har roligt, och de flesta har väl roligt åt mig. Tror jag.
Och, detta är bara till DIG! You know who you are! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback