Blä

Det här med att vara sjuk suger. När jag var sjuk i Arvidsjaur så kunde jag inte direkt ta mig hem, utan fick ligga isolerad på logement ett par dagar.. Annars så sjukskriver man sig inte vanligtvis när man bara är förkyld eller så på det här jobbet, måste faktiskt säga att arbetsmoralen är väldigt hög. Vilket är bra.

MEN, idag så gick det bara inte. Har varit krasslig hela helgen, jobbade igår vilket inte funkade så bra.
Vinglade upp ur sängen imorse, sånär som vid en taskig bakfylla när du inte vet om du fortfarande är full eller bara mår riiiiktigt dåligt. Frukosten gick ner med nöd och näppe, men när jag blev helt slut av att gå upp för trappen till rummet så insåg jag att det kanske var lika bra att stanna hemma. Feber, naaajs!

Så jag har tillbringat större delen av dagen sovandes, i soffan, och återigen i sängen. Älskar mitt liv för övrigt just nu.

Men, det är såna Här dagar som gör att vanliga telefonsamtal blir extremt uppskattade och att man ska vara glad för det lilla här i livet, som detta..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback