Hell on earth

Utbildning uppe i Boden, satan så kallt det är! Jag brukar inte klaga på jobbet, och det är inte jobbet i sig som är kärvt nu, utan denna helvetes kyla. Fyfan, har aldrig upplevt nåt liknande!! "/
Dessa dagar har legat mellan -30 och -36, köldrekordet hittils har varit -42 och det väntas bli värre inatt..
OCH, lokalbor rekommenderas att stanna inne och inte vistas ute mer än 5 min i taget, tror ni detta funkar för soldater? Självklart inte, eller iaf inte för ett gäng kärva amfare..
De som faktiskt jobbar här på I19 har bara skakat på huvet när de hör att vi faktiskt jobbar ute i denna kyla, och ja, jag som är därute förstår det! Sjukt.


Nu har jag lite hemlängtan och vill tillbaka till värmen, -14 i Sthlm kommer kännas som semester. Och jag saknar min man, kommer bli sjukt najs att få hänga i Skåne i ännu varmare väder! :)

Godnatt och mys därhemma med et! PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback