Better luck Next time

Det här med att vara ledig är inte riktigt min grej, iaf inte såhär längre tider. Jag blir rastlös men ändå liksom förslappad.
SÅ, imorse tänkte jag att jag skulle vara duktig och iaf ta mig ut på en löptur, vilket jag gjorde och snabbt ångrade... Det var för det första inte najs väder med snö och blåst, egentligen är väl inte det de värsta, men det blir så moddigt och geggigt liksom. Man får Inge grepp alls att springa och det är så sjukt irriterande.. Sen så var det riktigt tungt idag, herregud, kändes som bröstkorgen skulle explodera och jag mådde illa efter turen. Visserligen tog jag ut mig ordentligt, men det var inte skönt, lätt eller kul nånstans under turen. Fysjutton! Hoppas på att morgondagens vända går bättre, även om jag har en känsla av att den också blir tung.. "/

Resten av dagen så dog jag iaf i badet och soffan.. Det är nääääjs! Hade tänkt att baka, men nej. Jag orkade inte. Mina sambos är borta allihopa också, im all alone. Känns jättekonstigt och jättefel. Och så är det skumt att sova utan min man. Han är ju rätt bra att ha när man kollat på skräckfilm och är mörkrädd... Även om jag hatar att erkänna den.. "/



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback