Pepp!

Jag är en sån sjukt glad tjej just nu, träningen ger resultat och jag är bah taggad till tusen! :) Love this!

Jobbet denna vecka ger bokstavligt talat träsmak i baken, vi har regementsgemensam utbildning för alla på bataljonen och det innebär föreläsningar, föreläsningar... och glömde jag säga, föreläsningar?
Även om jag vill hålla mig vaken och lyssna så är det inte alls lätt. Luften därinne i hallen blir sjukt dålig, och sen så kom igen, ingen blir pigg av att sitta inne hela dagarna.
Hur klarade man sig i skolan egentligen?


I helgen bjöds det på inflyttningsfest här i Tyreö samt utgång, det blev en galen kväll och jag är så jävla glad över alla fina som kom hit! Ni är bäst. Lovar att det kommer göras om snart igen.  ;)
Peace, M

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback