Grym lördag

.....vilket man får sona idag. Alkohol och Madde går inte ihop nuförtiden, blir så hejdundrande dålig dagen efter. Ett tecken på att åldern börjar ta ut sin rätt kanske ? Men anyway, igår var det inflyttningsfest hos min fina Ida. GALET är väl det ordet man letar efter för att summera kvällen. Jag hade sjukt kul och det var fantastiskt roligt att träffa alla igen. :) MEN, en sak som jag undrar lite över, sådär. Alltså, när man träffar en ny människa och står och pratar för att lära känna varandra lite mer så berättar man ju oftast rätt ytliga saker som vem man är där med, hur man känner värden, vad man jobbar med osv.. Då när jag berättar vad jag jobbar med så slår det aldrig fel, folk ska alltid känna på armmusklerna. Man ser verkligen hur blicken direkt dras från ögonen ner till armarna, det är helt sjukt! Men en så jävla rolig grej som jag la märke till igår alltså. Och det var flera stycken som gjorde det. Precis som alla vill klappa den gravida kvinnans mage, så ska man känna på militärernas armar, typ! hahaha. Lite kul iaf.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback