Paradiset

Jag kan ju inte påstå att livet är jobbigt just nu. Har en veckas extra permis innan vi drar iväg till Gotland på söndag och Swenexövningen. Dessa dagar spenderar jag uppe i stugan med mitt hjärta och resten av familjen. Helt underbart är vad det är. Igår mös vi ute i solen hela dagen och bara andades, på kvällen tog jag med älskling ut på en löptur längs vattnet och solen höll precis på att gå ner samtidigt. Det är sånt som gör att man kan rensa skallen ordentligt och samla ny energi. :) Till helgen blir det mys med fina flickor i sthlm, och sen på lördagen blir det dop för finaste lilla ängeln, Damian. Ska bli sjukt mys! :) Det tråkigaste är dock att jag missar festen efteråt, måste tillbaka till sthlm och Berga för att packa iordning utrustning inför övningen... Man kan inte få allt alla gånger..! Nu ska vi ut och mysa i solen, puss på er! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback