Solsken

  1. Solen skiner ute, den strålar ikapp med mitt humör. Helt underbart!  Var sjukt rastlös imorse så jag bestämde mig för att dra till gymmet. Sagt och gjort, spenderade 1,5h där. För skönt! Det som gör mig mest glad är att jag kan springa igen!! WIE!

    Igår provade jag springa på löpbandet efter att ha haft problem med ljumsken och min spricka i tån. Jag kände ingenting nu! Kan ju säga att endorfinerna sprudlade i hela kroppen och jag bara mår för bra.  Idag samma sak, sprang som uppvärmning och körde sen ett ordentligt bröstpass, eftersom att jag var så glad över att kunna springa så kunde jag inte hålla mig utan sprang efter passet med. Nu är jag sådär sjukt glad igen. :)

    Ikväll väntas bio med JP, skönt med en lugn helg utan alkohol faktiskt. Träningen måste komma i första hand nu. Jag misstycker icke ! :) 





    You must not know 'bout me
    You must not know 'bout me
    I could have another you in a minute,
    Matter fact, he'll be here in a minute, baby
    You must not know 'bout me
    You must not know 'bout me
    I could have another you by tomorrow
    So don't you ever for a second get to thinkin'
    Your irreplaceable

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback