sommarplanering

Har faktiskt varit så duktig som få och gått och planerat min sommar till och med! Eftersom att jag ska tillbaka till Sthlm v32 så valde jag att ta semester i sommar och inte jobba alls. Istället har jag lite smågrejer jag bestämt mig för att hinna med:




  • Ta BE-körkort
  • Ta kompetensbeviset för att transportera häst (vann presentkort på det på Rönningeritten)
  • Ska dra till P&L och leva galet!
  • Bestiga kebnekaise
  • Dra milen på under 50 min (komma tillbaka i form efter alla skador)
  • Genomföra Lidingö Triathlon
  • Springa blodomloppet (för att hälsa PH välkommen hem (: )


Listan kommer säkert att uppdateras, det här är bara smågrejer som nu är inplanerade.  Sommaren kommer bli bra!  :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback