Packar

Jag har sagt det hur länge som helst att jag ska göra klart och packa ihop mitt rum. Men jag är en såndär människa som tycker att sånt här är sjukt tråkigt. Jag vill liksom göra roligare saker. Typ.
Men, nu har jag äntligen kommit igång iaf. Och gissa om jag sitter härhemma och garvar sööönder, jag hittade massa gamla bilder från när jag och Emina var i Bosnien, gamla skolkort och dagböcker. Jag visade mamma en av mina gamla dagböcker och vi skrattade så tårarna sprutade! :) Tänk vad rolig man var när man yngre.
Kan lova att det kommer dyka upp mer smaskiga grejer...

Nåja, träningen imorse gick bra. Vi började med att dra en jogg i johannisdal sen drog vi till gymmet och pumpade. Efter det så hoppade vi ner i bassängen och hann simma 4 längder, sen kommer badvakten och säger -"tjejer, ni får inte simma än, vi öppnar kl 12".. Då var klockan 1145!  Segt tänkte vi och gick och satte oss i bastun och svettades. 
Vi tänkte dra långprommisen ikväll istället när jag kommer hem från min ridtur som jag alldeles strax ska ut på. Det är så skönt att vara hurtig, me like! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback