Nightsky-soldater

Efter 3 veckor på Berga är jag nu tillbaka hemma. Lovely!
1 vaktvecka och 2 veckors stridande är nu avklarat, för denna gång. Nu har vi även fått testa på enmanstälten, vilket jag inte är ett väldigt stort fan av.. Förra veckan sov vi ute på Muskö hela veckan och denna vecka har vi varit på Gotland, Tofta skjutfält och skarp strid. Det jag vill komma fram till är att både ute på Muskö och på Gotland så var det SKITKALLT på nätterna. Jag trodde jag skulle dö en smula och vaknade mitt i nätterna och fick lov att göra armhävningar. Hoppas på finare väder till nästa utbildningsvecka då vi åker ner till gotland igen och krigar som B-styrka mot resten av bataljonen, pisk säger jag bara! ;)





Snygga tjejer efter en vecka i skogen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback