Köttigt värre

Nu sitter jag här och smuttar på min proteindryck med jordgubbssmak. Festade till det och gjorde iordning den med mjölk idag ist för vatten, den ni!
Dagens träning blev ett 2h pass på gymmet med JP, hon och jag köttade oss igenom Sids benpass, som DÖDAR! Allvarligt talat, mina ben ville inte riktigt lyda efteråt, men det är ju den skönaste känslan ever. Och eftersom att vi inte hade så mkt för oss körde jag även armar och mörschade sönder mig själv på chins och JP körde, whatever. Det som är så bra med att träna med en kompis är att jag får plåga henne med det som jag ville göra, och hon får plåga mig med sitt.  Jag körde sönder hennes armar och mosade på med armhävningar och hon fick döda mina ben idag, allt handlar om att ge och ta helt enkelt!

Ikväll blire rätt lugnt, jag ska ta och skriva högskoleprovet imorgon. Har ändå bestämt mig för att hålla mig nykter ett tag framöver och satsa lite extra på träningen.  Så ist blir det till att packa ihop mitt rum nu. Kommer ju inte hem förrän om ett par veckor igen och snart är det dags för flytt för mig och syrran. Kommer bli awesome!

Oh. btw. Tidningen var här och intervjuade mig imorse ang tjejer som gör militärtjänst, kommer nog ut i magazin24'as stornummer om ett par veckor!  


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Närmare bestämt den 13 april =o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback