Hur awesome är inte jag?

Blivande blodgivare Engström, FTW!

Blodbussen är här på berga idag. Jag har länge funderat på det där med att ge blod asså, det är ju ändå för en bra grej liksom. Men nålar, ja, nålar är inte min grej. Heeelt okej att sticka någon annan, eller typ ge en spruta. Men fuck it för att få en själv.
Ändå tog jag mig i kragen och beslutade för att vara en god medborgare. Gick dit och anmälde mig för att sedan lämna ett blodprov. Oh lord alltså, jag är nog stans största mes, när jag ligger där och får min lilla nåljävel i armen så håller jag på att dö medans jag ser dom som lämnar blod ordentligt, och deras jävla brandslangar i armarna. Sick! hur klarar ni det människor?!


Idag blir det iaf en vilodag, blev en löptur med intervaller igår igen. Fick med Johansson och Eriksson ut då också, jävligt bra jobbat måste jag säga. Ben och allt känns bra idag. Men jag tänker inte överdriva med tanke på mina benhinnor, allt har sin tid.

Idag har jag även varit en stygg gruppchef, jag sa till IC att vi vill ha befälsledd fys medans killarna verkligen hellre skulle dö. Nåja, lite får man uttnyttja, även det är ju för en bra sak, egentligen.  Men scchh, säg inget bara. ;)




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback