Fix

Igår gick Vedemaritten av stapeln och kattis ställde upp med fina Bonnie. Dagen bjöd på fint väder och väldigt trevliga och glada tävlande. :)  Resultatet blev en 8e placering på Bonnies första internationella ritt! En extremt bra prestation av båda tjejerna. Jag blir måttligt stolt som hinknisse :)

Idag så har det bjudit på en heldag på IKEA med Soffe och JP. Inhandlade lite smågrejer till lägenheten och jag kollade även ut soffa och garderob. Hur svårt ska det vara att hitta en soffa egentligen? Det är nåt som varenda människa har i sin lägenhet, men det är tamigfan det svåraste att bestämma sig för :/  lord help me säger jag bara!
Självklart blev det en sväng förbi lite klädaffärer och mina fingrar går ju inte att hålla i styr så jag fick diverse plagg med mig hem. Bl.a en helt underbart söt maxi-klänning.


Väl hemma drog vi ut på en 6km joggingrunda. JP, Biend och Cingo var pigga som få medans jag höll på att dö första biten. Det är jobbigt att springa när man mår illa har jag upptäckt.. fast det försvann efter ett tag och sen gick det kalasbra.  Riktigt nöjd med dagen faktiskt! :)
Imorgon väntas Löpning/gymma/simning tillsammans med JP under fm och på em ska jag ut med Kattis och tant arg för en klättertur. MYS! :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback