Mys

Efter allt kalasande så är jag nu hemma igen. Mamma och danne vägrar släppa ifrån sig Cingo så jag snodde Polly och har henne som sällskp inatt. Nu ligger hon helt söt och ihopkurad nere vid mina fötter. Gosvovven!  :-)
Det krävs ju en hund som sällskap när vissa andra är på Gotland och åker runt på båten, haha! ;)

Imorgon så åker jag ju tillbaka till Karlskrona, och jag insåg tidigare att det är fan sista gången alltså. Känslan av att veta det är obeskrivlig, så himla sköööönt! Sen äre ju helgtjänst nästa helg och veckan efter det på torsdagen så flyttar vi till sthlm! Helt underbart att kunna åka till Amf1 sen. 1,5 timme istället för 7h som alltid lyckas bli 8-9 timmar p.g.a förseningar...

hm, imorgon blir det iaf till att ta en löptur på morgonkvisten, sen chill tills vi åker. Är inte särskilt taggad på så mycket med. Jag har ju inte direkt nån packning att ta reda på heller eftersom jag måste åka ner i M90 och vi ska ut i fält på måndag igen, inga grejer behövs ju. Enkelt och bra! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback