benhinneinflammation

Yes, idag är det dagen D. Nu har jag inte sprungit på 2 månader pågrund av min jävla benhinneinflammation som jag fick när jag röck in. Tacka gudarna för Marschkänga 90, Eller inte.
Jag kände av benen förra veckan litegrann sådär, men jag undrar om det inte bara beror på att man är så rädd för att inte bli bra. Man vill ju liksom inte vara skadad och missa massa fys, jag är glad över att jag har kunnat gymma iaf. Även om jag har tappat mycket kondition nu så är det ju samtidigt det som går att bygga upp sanbbast. I muskler har jag snarare ökat och det är bara bra! :-)

Igår var jag och Robäään ut i skogen och tränade sök med Cingo. Tänkte att jag skulle prova köra med Sökrulle på honom. Han är ju inget fan av att skälla direkt. Det funkade iaf bra, robin fick springa ut i skogen och gömma sig och Cingo hade skitkul åt det. haha, körde även lite roligt sök efter leksak på större ruta. Så det här ska nog gå bra :-)  

Idag tänkte jag faktiskt ta att rensa ur min garderob, igen. Skönt att få lite ordning och plats för alla kläder. Blir väl även till att åka upp till Wredenborgs för att umgås lite!  

Puss på er alla! : )




Ibland så saknar jag verkligen mitt blonda hår.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback