Snow

Vart tog helgen vägen ? Det har gått alldeles för fort, men jag kan inte säga att jag inte haft det helt underbart. Fredagen blev massa trevligheter med party som fan tillsammans med syster och Emma. Hur kvällen slutade sen är ju bara för roligt, och det tänker jag nog hålla för mig själv! haha! ;D

Igår blev det middag hos Britta  som fyller år i veckan, väldigt uppskattat måste jag säga. Massa god mat och trevligt sällskap utav familjen :)


Vad är det som hänt i sthlm då? 
Jo, jag blev uttagen till gruppchef, mycket nöjd med det måste jag säga. ;-)  
I fredags hade vi även styrketestet på FM multitest. Gick sjukt bra! Kan inte direkt säga att det var svårt.  På tisdag ska vi ha terränglöpningen, tror det var 2km med stridsutrustning och vapen. Det ska bli roligt! :) 
Jag trivs fortfarande helt kalasbra och känner att jag är helt rätt just nu :-)

Ikväll åker jag iaf tillbaka "hem" till Berga för ytterligare en vecka i konungens tjänst, och jag ser fram emot en helg i sthlm med massor av sötnosar! det kommer bli awesome! :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback