Laser

Gårdagskvällen spenderades ute på landet hos familjen Lindgren Karlsson. Ytterst trevligt! Det heta samtalsämnet under middagen blev bästa sättet att dö på, -hängning? Förfrysning? Drunkna? Vi var lite oense på det planet kan man säga.
Efterrätten gick i mjukporrens fotspår, Frida gjorde ett exceptionellt bra jobb, maräng, choklad, grädde och hallon. Kan det bli bättre ?

Jag blev även kvar över natten och imorse klev vi tjejer upp för att ta en ridtur på alla hästarna ute i det strålande vädret. Skogen fick sig en påhälsning och trots att min häst Arwen helst ville stå på två ben så var det rejält mysigt. Vi möttes lite halvvägs där och jag tyckte väl att det funkade bra i början, men sen så fick hon allt lov att lugna ner sig lite längre fram. Det gick hon med på. Fint, tyckte jag då.

Innan hemfärd från landet så fick mamma nummer 2 ge mig en laserbehandling på mina benhinnor. Jag fick även höra något som inte alls var lika roligt, det värsta man kan göra med benhinneinflammation är att vila och försätta skadan i dvala. Så, här har jag alltså gått och vilat helt i onödan i 3,5 månad. Det hjälper ändå liksom inte. Kuuueeeeel! Tappat massa kondis förgäves. Nu är det bara att köra på alltså!






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback