Chill

En rätt chill dag såhär på amf1. Helgen har varit helt awesome och jag är en glad tjej. Min iphone4 har äntligen hittat hem ;) Idag har vi iaf hållt på och tränat massa formeringar , vi gruppchefer skulle styra och utbilda våra soldater, och det funkar väl bra. Vissa är ju alltid mer seriösa än andra. En sak som är tråkigt dock är att vi har haft flera avhopp. Verkligen jättetråkigt, man blir ju som en liten familj här och vill ju att alla ska klara sig igenom det här. Man försöker peppa varandra Men jag får ju förstå att det här livet inte passar alla, det blir grymt jävla tungt emellanåt. Jag tycker ju sen att allt det roliga väger upp det negativa. Men det är ju jag det :) Nu ska jag bege mig ner till gymmet och sen ska vi simma! Awesome. Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

go brenko!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback