vilodag

Jag har träningsvärk. Aj, det gör ont.
Idag har vi iaf varit en sväng till västerås, PH köpte nya löparpjucks och lite grejs. Jag letade efter en klänning att ha till Elitloppsfesten men hittade inget. Vad kan man förvänta sig liksom, västerås, hallå.  Whatever, hittade iaf ett par solglasögon, träningshandskar och en bikini. Får nöja mig med det sålänge.
Kanske eventuellt att man hinner dra en snabbis på stan i sthlm på lördag sen, vi får helt enkelt se.

Nu i helgen är det yran och det innebär självklart festligheter, Jonna och Ida kommer också, OM jag har längtat! Mina tjejer är bara bäst <3 
Jag vet , jag vet. Köping är inte direkt något att hurra över, en liten skitstad där det absolut inte händer ett jota. Men när det väl händer saker , som yran så blir det roligt. Det är alltid lika kul att få ihop gänget och alla bara umgås och festar som galningar. Det är det jag älskar, jag avgudar dessa människor!

Vi hann även med att se premiären av SATC 2 ikväll också, helt jävla underbar! Vi garvade oss fördärvade därinne. Love it!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback