Söndag

I got a pocket full of dreams !

Galen helg!  Ida, vad kan vi säga älskling ? Det slutade som det slutade! hoho , love it!

I Lördags drog jag vidare mot Enköping och mötte upp Fredd. Drog vidare till Erics lägenhet där vi fixade iordning oss och började förkröks lite. Sen hämtade Jimmy upp oss, vi följde med och kollade lite bilar på träffen och sen fick vi skjuts till Bålsta. Sjukt najs! Tog pendeln och for vidare mot Karlberg. Mötte upp A och lämnade grejer, lite chill och så på slottet innan vi drog vidare in till stan. Seriöst, Elitloppsfesten. Sjukt najs ställe, men folket. Det är inte okej när gifta män kommer fram och raggar. Nej, usch jag klarar inte av sånt. Självklart lackar man och det är väl för fan inte mitt fel om dom tar illa upp ?! Det ger jag blanka fan i, tyvärr.  Annars helt jävla galet bra! GÅr liksom inte att ha tråkigt med min Freddie-girl  ( ;


Söndag blev iaf en heldag på Solvalla. Iceland, hästen från Fredds stall går och vinner hela skiten liksom! Hur jävla coolt är inte det, sjukt roligt för allihopa! Djävulskt bra dag :)








         

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback