Snart så..

Jag och Ph har bestämt oss för att stanna i sverige i sommar iaf, är nog lika bra! Känns rätt onödigt att flytta dit nu så sent i Maj när det inte löste sig med lägenhet tidigare. Det känns faktiskt helt okej, vi drar ju på SM nu i helgen ändå, och det måste jag verkligen med på! Kattis ska rida 160km på Vivan och både jag och Marie är sjukt taggade trots att vi bara ska grooma. Det  ska verkligen bli helt kanonkul !    
Det tråkiga är dock att syrran har balen på fredag och vi åker redan torsdag, jag för hoppas på massa fina bilder istället! :-)

Har iaf varit ut och motionerat Vivan 2 dagar nu, hon känns helt kalasfin. Idag fick jag sällskap av Marie på Bonnie så körde vi ett litet snabbjobb på 12km. Skönt!  Nu väntar jag på mat för att sedan vila ett tag innan det blir träning med PH, troligtvis följer JP också med!

Oooh, igår var vi iväg på streetrace btw! Fredd körde sitt första race med nya bilen, min duktiga baby! Roligt var det iaf !  :-)



                                     

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback