Hemma.

Hemma igen efter tävlingen,  slutade inte alls som vi ville eller hade tänkt. Åkte ut i andra grind för diafragma flatter, blev 25L dropp för Tant Arg. Stackars liten!  Nu äre bara för Kattis och Vivisen att ta nya tag, satsa på en annan ritt längre fram istället! :-)  Ur motgångar föds nya äventyr, exakt!


Väl hemma möttes jag av ännu värre nyheter. Allt känns helt sjukt, ofattbart, overkligt, jag finner verkligen inga ord. Kan inte förstå och jag vet faktiskt inte om jag vill det heller, för jag skulle aldrig vilja hamna i den situationen själv, och man kan nog inte riktigt förstå förrän man själv setat där. Tänker på er alla hela tiden, liver är så orättvist!

Och allt detta får mig att sakna dig också, morfar. Hoppas du har det bra där du är! :-) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback