Fly

Har varit med Fredd på jobbet i Enköping i 2 dagar. Gah, så roligt vi haft! Måste bara säga att jag inte förstår hur den kvinnan orkar, alltså 8 passhästar 6 dagar i veckan, det är galet! Hon är hulken, eller ja nummer 2 iallafall, annars blir jonas mopsig ;P
Jag har nu iaf kört mina första travhästar och det med bravur! Gick skitbra med tanke på att jag är helt grön inom det området. Skitroligt var det, nu måste jag ut till Kattis och köra vivan! =)

Annars då ? Yran är nästa helg och min fina ida kommer hit, det ska bli så superkul! Jonna och folket från Skinnsberg kommer med. Sen på lördagen så styr jag och Fredd kosan mot Sthlm och drar på Elitlopps festen, och kollar elitloppet på söndagen. Det om något ser jag fram emot! Har bara hört sjuka grejer om dom festerna, haha !

Ha en trevlig helg nu allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback