-

Intresset för bloggen har inte varit på topp kan man väl säga. Nej, blä.

Igår blev det träning med hund, åkte ut till Ludde och hade Cingo med oss. Skitkul, hunden är bäst. Så är det bara.
 Och sen så tog vi ut hans två skyddshundar och jag fick agera markör. Jomen tjena säger jag bara, en hund biter jävligt hårt kan jag tala om. Trots den där satans skyddsarmen så är jag helt blå efter bettet. Så himla snyggt, ahah! Men sjukt intressant att få prova på det och även se hur hundarna agerade i bevakning och så. wie!
Jag och PH körde sedan ett intervall-pass också, det var längesen vi båda blev så slut men det är så jävla skönt efteråt, man blir så nöjd!  Ett par timmar senare blev det en PW med johanna också, inte en lugn stund här inte!

Nu drar vi ut till Fredds päron på landet och myser med grillning, bästa sällskapet och vattenpipa. Pusss


                                    

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback