-

Gymmade imorse, träningsvärken kommer göra sig påmind imorgon vill jag lova.  Drog hem efter det, chillade en stund och fick sedan tag på Linda som var taggad och redan ute för promenad, hämtade upp Polly på vägen så att båda doggysarna fick förlja med ut, hur lång kan det ha blivit, hm, ca 9 km sådär. Rätt skönt, vädret är ju inte att klaga på. =)  
Åkte sen iväg till Åsby och mötte upp fredd där, inhandlade lite blommor och grejs för att göra fint på deras mysiga balkong.  Efter det så drog vi oss ut i  skogen och körde spåret. Det är så skönt att ha flera kompisar att springa med, PH var inte alls sugen på att dra ut idag och var på allmänt dåligt humör, men pepp som pepp och vi fick med henne ut. Hon har inte så mkt att säga till om när jag väl börjar.  
Idag var verkligen en såndär dag när det bara flöt på och det kändes som att man bara kunde fortsätta hur långt som helst, trots att jag gymmade skiten ur mig på morgonen.  Gaah, I love this!  Älskar när man märker av alla resultat  :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback