Woho!

Jag orkar skriva ett inlägg, var ett par dagar sen senast ? ;P

Yes,  idag blev det en sväng till västerås med Jp för att inhandla tapeter och lite smågrejs. Vi hittade det vi skulle ha efter att ha snurrat runt inne på Rusta och Bauhaus, oh lord säger jag bara!
Men iaf, vi drog gärnet tillbaka till Köping och piskade upp tapeterna och GISSA bara hur sjukt awesome det blev! Jag tror min dolda talang är att tapetsera måste jag få lov att säga, hörnen är min specialité ! :-) 

Efter att vi gjort klart hela vardagsrummet drog vi hem, fick i oss lite mat och sedan runt 20 så drog jag med Cingo upp till köpings kullar för att bege oss ut på en löptur med PH, hur skönt som helst! Allt bara flyter på och det går kalasbra verkligen, vi är gladatjejer_89 ! ;-)   Cingokillen däremot har nog inte fått såhär mycket motion på ett bra tag, blev lite trött han. Men det ska vi allt ändra på, nu äre boot-camp som gäller! Pluttesnutten, till och med PH som är hundrädd har förälskat sig. Det går ju inte att undgå det liksom, han är hur snäll och go som helst, I'm in love !


                                   

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback