Tisdag 23/3

Idag slapp vi snöstorm, istället  blir det regnväder.
Men, inget sådant stoppar mig och plutten. PH fick lov att jobba idag så vi skulle skjuta på löpningen till senare ikväll, men samtidigt så kom jag på att vi har lovat att ta oss ut till kusin och tjejerna för en långpromenad med Cingo. Så, jag beslöt mig för att att pallra mig ut och dra 3km som en liten lunchjogg, sagt och gjort och även avklarat! Måste medge att jag känner mig ruskigt duktig nu! Provade ha killen lös hela vägen med och det funkade kalasbra, han bryr sig inte om andra hundar eller människor överhuvudtaget. Det bådar gott för vår träning som är på G nu :-) 




                              

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback