On fire!

Gaaah, underbart att vara igång med löpningen nu igen ! Jag och PH drog lilla ullvirundan, och jag måste säga att det gick över förväntan för oss båda! Så jävla skönt, fan så mkt bättre att springa ute nu i vinterkylan än att springa på en strand nere i Malaysia med den luftfuktigheten, faktiskt. Även om det andra alternativet kanske låter rätt lockande nu ändå :)
Har filosoferat lite på hur jag ska göra tiden efter lumpen, jag vet att jag kommer söka utbildningen direkt. Kommer jag inte in där söker jag troligtvis en utlandstjänst, det är något som jag verkligen vill göra. Men, om inget går som jag vill första gången så blir det en ny resa, frågan är då om man ska ta en tripp ner till Israel eller om det blir att dra till Barbados och hälsa på Damian ? Hm, det tål att tänkas på iaf.  Nåja, inget som behöver beslutas just nu i vilket fall som helst.



Särvux (utbildning för utvecklingsstörda), kan man läsa ämnen som Svenska A osv. Det kan jag rekommendera för personer som har svårt med stavning och meningsuppbyggnader.  En tanke från mig som god medmänniska till utsatta bloggläsare : )

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAH SÄRVUX!!!!!!!!!!

Postat av: sanna

efter lumpen ska du ta hand om din nya häst!!!!!!!

Postat av: Mamma

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA =O) .

Postat av: Madde

Okeeeej Sanna, fast Julle kan ju följa med och bli ökenhäst ? En liten arabwannabe typ ? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback