Nära nu....

iiih imorgon händer det! :) Jag och Sanna flyttar över Julle till köping och han får bo hos mig, mys kommer det bli! Blir uppstallning i Munktorp, det sköna med det är att det är så nära till alla gamla ridvägar. Jag kommer kunna rida mina gamla träningsrundor som så många gånger förr, underbart! 
Och så har jag bestämt att vi ska satsa på att göra årsdebut på Rönningeritten 28e Mars och rida T50. Det kommer nog bli kalasbra, Sanna och Maggan ska även dit och rida en "prova på" på 3,5 mil. Så awesome!

Ikväll blir det ny löptur med PH och JP. Vi är bäst :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

EEYY!!! Jag är seg, men icke bortglömd! Jag fick ett otroligt kul samtal igårkväll: "-Kan du jobba imorgon?" Vad fan gör man? Jo, säger ja! Nu är jag bannemej uppe i 45 timmar och min lediga dag försvann snabbare än en fis! Nästa vecka ser mer lugn ut och min sista antibiotikadag är imorgon :) Glöm mig ej! Är på direkt på söndag kväll! :D PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback