Måndag 29/3

Satt och läste Lindas blogg precis och det fick mig att tänka på sommaren 2009. En helt underbar tid med dom bästa vännerna i världen. Allt vi gjorde tillsammans och vilka minnen vi skapade.  Tänk vad annorlunda allt är nu, mot då.  Den här sommaren har ingen av oss en aning om hur det kommer bli, kanske är det lika bra?  Det händer massor i alla våra liv och egentligen är det bara positiva saker. Det enda man kan önska är väl mer tid, mer tid att spendera på dom man verkligen älskar.

Titta bara på vad som händer med alla i vårt gäng, Sofie och Rebecca tar studenten, Rebecca som vi trodde skulle vara singel längst har skaffat ett serious relationship, Sofie vill till norge, Simona är i australien och vi har ingen aning om när hon kommer hem, jag ska in i lumpen och blir borta 11 månader, Hanna vill bara ha massa jobb men vill även plugga, Johanna har skaffat lägenhet och jobbar som ett svin, Linda jobbar också arslet av sig och ska ut och resa med Tobias i sommar, Åke har skaffat BF och jobbar även hon.
Vad har hänt ? Har vi liksom börjat bli vuxna nu eller är vi fortfarande samma tjejer som förra året? Man måste väl få kunna tro att vi har utvecklats som personer och individer allihopa av dom erfarenheter vi varit med om under det gågna året. Det tror jag iaf, och det är inget som jag skulle vilja få ogjort. Jag önskar mina vänner inget annat än lycka och välgång i livet, vi kommer lyckas med det vi tar oss till!    Älskar er tjejer.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda Wessén

så sant, så rätt, så.. vuxet? typ, vi börjar bli vuxna nu men vi kommer alltid att vara samma tjejer och vårat gäng kommer att bestå oavsett vad som händer är ni det bästa i mitt liv och telefon, jo det är en jävla bra uppfinning:) vi har fortfarande nästan en hel sommar på oss att umgås, right?:)

Postat av: ida

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback