Måndag 22/3

Gaaah, jag är bara så taggad till allt just nu! Träningen går så jävla bra, och vi har fått ihop en bra plan. Det gillas starkt!   Och sommaren kommer bli helt jävla awesome, förra året fick jag biljetterna till Beyoncé koncerten och i år blev det festivalpasset till P&L, så sjuuuuukt awesome! Jag är så glad, helt galet!!

Blir även mer och mer taggad över tanken på att jag faktiskt rycker in om 4 månader. Jag längtar, även om jag först vill göra allt bra med mina fina tjejer i sommar, sen är jag borta 11 månader.  
Sen tanken på att söka polishögskolan medans jag ligger inne under sökperioden i mars är jag helt stensäker på. Jag vet vad jag vill göra och det finns inget som kan stoppa mig nu. Blev så himla pepp när jag fick så mycket lovord av psykologen på mönstringen när jag berättade vad jag ville göra. Det är ju psykologerna på pliktverket som håller i dom samtalen och hon tyckte verkligen att jag skulle satsa på det! Får man höra sånt kan man inte bli annat än taggad, jag vet att det kommer gå så jävla bra för mig. Det sega är bara att om jag söker i mars, och går igenom alla tester och intervjuer och faktiskt kommer in, så börjar man inte förrän i Januari. Och frågan är då vad jag ska göra mellan juli (när jag muckar) oc fram till januari. Jag och PH snackade lite om det igår och började spinna på lite nya planer, båda vill ta en ny resa. Och nu ska det snart bestämmas vart , helt jävla great!! ;-) 


                                      

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback