Uppdatering!

Kan meddela att tävlingen gick KANON! Vi kom 5a av 19 eller 20 startade tror jag det var. Snittade en hastighet på 14.9km/h vilket är superbra med tanke på hur varmt det var. Blev även placerade och fick vara med på prisutdelning, tack bästa kattis för att jag fick låna superfinadunderbra Bonnie! :-)
Får faktiskt lov att säga att vi blev omridna av 4an precis innan mållinjen,  jag hade ingen aning om att vi red för placering och tog det lugnt innan mål för att slippa krångla med pulsen, då kom 4an och red förbi oss. MEN, det gör faktiskt absolut ingenting, några sekunder efter spelar liksom ingen roll! Och heller inte att vi bara kom 13 minuter efter 1an med. Jag kunde inte varit mer nöjd med hästen, hon skötte sig heeeelt exemplariskt!


Uppvärming


Uppvärming


Ute efter slinga.


Prisutdelning!


Prisutdelning!


Prisutdelning, 5e och 4e placerade.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback