Underbara regn.

Tro in på fan att det blev värsta jävla regnvädret idag ? Och jag som var sjukt taggad på löpning utomhus. Nja, vi får se vad som stundas nu istället, antingen löpbandet eller så trotsar vi oss vädret och beger oss ut i skogen.

Min nya pulsklocka har äntligen kommit!  Har även utökat den med GPS sensorn så att man kan se hur långt och hur fort man springer med, sweet !  Träningen blir så mkt roligare med rätt grejer, och jag har nog fått liiiite mer  motivation tillbaka (även om jag tappade bort den för ett par dagar sen).  Att jag blev 3000kr fattigare på kuppen gör väl inget ? Nja, nåt måste man ju få unna sig. :-)   mihih !   Jag ser det som en tröst att jag även kan ha den när jag rider, det är askalas verkligen.

Ikväll är det fet fest för allas vår Mikeyboy, kotten ska flytta till USA om 2 veckor och gissa om vi kommer sakna honom. Jag ska försöka hålla känslorna i styr ikväll, lätt med alkohol inblandat. Blä, det känns tungt bara att tänka på det. :(  MEEEEN, tänk på att vi har semesterställe inbokat därborta istället!  Det är awesome!    Puss på er alla !



P.S  Och DAAAAAAAAMN, säger jag bara!!  ;-) D.S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback