Lovely

Vi hade tänkt att åka till sthlm igår efter att begravningen var klar, men nej, ingen av oss var på humör direkt. Det var jävligt tungt, det vill jag lova. Men ack så fint det var. Det blir ett fint minne av en underbar människa! Saknad av så många.



Istället blev det massa fix inför midsommar, var till systemet och handlade det vi skulle. Sen ordnade vi med det vi ska grilla med, det kommer bli awesome! Ett stort gäng som ska ner till Runskär, det finns verkligen ingen annanstans som jag hellre kan tänka mig att vara på midsommar. Det där är verkligen mitt smultronställe.  :-)

Senare på kvällen tyckte vi att det vore slöseri att sätta sig inomhus i det fina vädret, så jag, Emma och syrran gick till greken och tog ett par öl och cider och åt god mat. Hur vardagslyxigt är inte det liksom ?  Kalas enligt mig iaf.

Idag har det blivit jobb och jag skippar nog träningen, ska iväg till västerås och ut och motionera hästar tillsammans med Marie och en kompis till henne. Alltid lika mysigt !   




                                

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback