Love this !

Woooow vad jag älskar när träningen ger resultat. Idag var jag och PH noll taggade för att träna, MEN som vanligt så pallrar vi oss iväg. Jag hade inte gjort ett skit på hela dagen och blir nästan mer seg av det, PH hade jobbat och åkte sedan hem för att chilla ett par timmar. Det är märkbart att man blir low av det med.  Anyway, gymmet sög. Det vara bara tråkigt att vara där faktiskt. Körde väl på ett tag och drog sedan ut i skogen för att köra spåret.  Tro det eller ej, men det gick så JÄVLA GRYMT BRA !  Vi sprang på i ett riktigt bra tempo och efteråt var ingen av oss ens trötta. Jag hade kunnat fortsätta några km till i samma tempo och kanske ännu längre om man drog ner på farten.  Det är såna dagar man älskar, man verkligen känner hur man har blivit starkare i löpningen. Det är så jävla viktigt just nu, speciellt för psyket. Man märker även på återhämtningen efteråt att det går så mkt fortare, och det är ju där som man märker mest hur man har förbättrat sig själv. 
Alltså jag är bara så glad just nu, förra veckan sög löpningen och jag hade ingen motivation alls. Nu bara sprudlar hela kroppen av endorfiner och jag kommer somna gott med det här i tankarna! 


                                    
Saknar Filippinerna !
                                    

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny är bäst

Men fett sexig kropp! Avundsjuuuk!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback