Värme

Är inte detta helt underbart ? Det känns nästan som att vara utomlands, 33 grader i skuggan. AWESOME !

Iaf så har det hänt massor på senaste tiden, kommer knappast orka skriva om allt. Peace&Love var helt amazing, JAY-Z  var bland det mäktigaste jag varit med om. Vi stog nästan längst fram och stämningen där var helt obeskrivlig.  Det måste göras om :)


Och nu i helgen så anordnade vår klubb LAG-SM i distansritt. Och vi knep guldet! Känns förjävla bra måste jag säga. En eloge till alla ryttare och groomar! Tråkigt att Kattis åkte ut med Vient, men det kommer fler gånger. Nästa år får vi hoppas på att Bonnie kan komma till start istället :-) 


Då återstår mitt dilemma,  allt detta med att jag har kommit tillbaka till hästeriet och alla tävlingar har gjort mig så sugen på att skaffa mig en egen nu igen. Jag funderar verkligen på hur jag ska göra nästa år när jag muckar. Antingen tar jag mina pengar och drar en fet resa igen, eller så köper jag mig en ungäst som jag kan ha till framtiden. Då hinner jag fortfarande jobba med den medans jag pluggar.  Det är så svårt, jag vill verkligen men jag måste ta en riktig funderare på om det kommer funka, tänk om jag gör en utlandstjänst ?  hur gör jag med hästen då? Skickar iväg till en tränare?  Kan funka.  Vi får helt enkelt se. Det tåls att tänkas på....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback