motivation, hallå ?

Ja, vart gömmer den sig när regnet fortsätter att pissa ner ? Seriöst, jag åker på Måndag och jag har kört 2 konditonspass den här veckan. Det suger, det känns så iaf. Jag ska ge mig ut ikväll, jag försöker bara vänta ut regnet, lite iaf...

Idag så har jag iaf varit iväg och klippt mig samt färgat håret. Först hade jag funderingar på att bli ljusare typ chokladbrun, men då krävs det att jag måste bleka håret och sen på med ny färg. Och mitt hår som inte ens blev solblekt när vi var utomlands skulle ju klara det bra liksom... Frisören blev helt chockad när jag berättade att jag bara har färgat min utväxt sen jag kom hem och förstog själv inte hur en TONING kan sitta i så bra som den gjort i mitt hår. Jag fattar inte heller. 
Men, iaf, istället för att bleka och färga så tänkte jag låta håret vila och återhämta sig nu under lumparperioden. :-)
Det känns iaf så himla skönt nu, är helt fint och mjukt igen, som jag är van att ha det! Klippte fan bort 1,5dm! 

Helgen kommer bli awesome !


 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback