Kom inte närmre

Baaah , för att jag är cpirriterad!  Tänkte att jag skulle vara duktig och dra till gymmet för första gången på 2 veckor efter att jag varit sjuk och allt. Drar mig upp ur sängen, packar och grejar med kläder och fix.
Sen kommer man dit, och då äre STÄNGT!  Jag kände bara : NEEEJ; jag vill inte. Jag orkar inte. Det blev en såndär ångstkänsla. Ni vet när man har taggat inför nåt, förberett  och sett fram emot det, och så bara skiter det sig.  Det kändes crap iaf. Och jag blev fett irriterad.
jag vet, jag vet. Det var bara gymmet. Men ändå.  Nu får jag väl slänga mig ner på golvet och köra med armhävningar och sit-ups istället. Det dövar iaf mitt dåliga samvete en smula. Och så blir det löpning efter jobbet ikväll.    Puss


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback