Kisses

Lördagen blev helt crazy! Som väntat då med andra ord... haha, roligt att brorsan och Petra följde med ut också, gamlingarna behöver röra på fötterna på dansgolvet. ;-)   Okej, bror dissade det men petra hängde fan på. Vi var nog så jävla snygga allihopa när vi drog igång dansen, we no speak americano, eller vad säger man ?  ;D  Underbart var det iaf!

Idag så ska jag till optikern för att kolla linserna, har testar ett par "dygnet-runt" linser som man kan sova med och inatt var första natten jag använde  dom.  Sen förhoppningsvis så får jag tag på E så att det blir en lunch på stan.   
PH slutar nog kl 14 också, då skulle vi iaf ta oss ut på en löptur.  Gårdagen resulterade i ett hårt styrkepass, sen blev vi lite bekväma när vi skulle ut och springa, så vi fick låna spinninglokalen och körde på där i 40min istället.  I love it! Så underbart att gå därifrån och svetten bara rinner. Då har man gjort nåt bra!

Damn, kom på att jag måste ta nytt kort och beställa nytt körkort med. Crap också !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Phet

gamlingarna? Hmpf, du är härmed portad....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback