Grodor och regn, vad är grejen ?

VIssa människor är bara för mycket alltså. Ändrar åsikter bara för att vara andra till lags.  Hur orkar man? När tappade man moralen för att inte våga stå för det man tycker och tänker?  Jag förstår mig inte på det där och egentligen orkar jag inte heller bry mig, det är bara ibland man tar sig en funderare såhär. 

Nåja, idag så lunchade jag med Eden, Rahwa och Sewit. Väldigt trevligt måste jag säga! Edens mage är så fin och den bara växer, ska bli så mysigt med en bebis sen. Jag längtar ! :)  Allt som tjejerna berättade om USA och Santa Barbara gör mig bara ännu mer sugen på att kunna åka nu, jag hoppas till tusen att PH kommer in på skolan. Förstå studentlivet därborta. Gah,  jag gillar't!  :-)

Blev även en sväng till Tunapark med Ariam, PH och syrran också. Jag köpte lite mer träningskläder och nödvändiga grejer att ha med ner till Karlskrona. Tänk vad mycket lättare det hade varit om det hade varit fint väder, mindre packning för mig! Man får ju lov att tänka optimistiskt iallafall :) 

Imorgon så håller vi även tummarna för Kattis och Vivan som ska springa 12mil på NM, heja!  Och vi hejar även på Bea och Tessan som ska springa 8 mil,    jag håller tummarna för er alla tjejer ;) 


Och btw,  varför kommer alla dessa grodor fram när det regnar?  Jag dör allvarligt talat, dom är så ääääckliga. Jag körde säkert över 15 stycken på vägen hem från fredd på landet. Utan att överdriva! Okej, nu var det ju så att jag siktade ju på dom jag såg också, men det struntar jag i. PH säger att dom är fridlysta, jag säger att jag inte vill ha dom levande.




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback