Dröm dig bort

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.  Eller  ?

Ja, tydligen. Varför skulle annars sofie och fredd vilja skrämma livet ur mig genom att lägga en groda 1 dm från mitt face. Vi har bott ute hos fredds päron medans dom är på semester nu, och därute händer det grejer vill jag lova. Ska du umgås med bondebarn så får du minsann lära dig mycket om livet. Här leker man med grodor, är inte rädda för döda skator, skjuter hejvilt med salongsgevär på tomten OCH man jagar hästar som inte vill komma in.  Sen spökar det därute också, det är mindre kul. Fast det är en snäll tant tydligen, men det gör inte mig mindre skraj. Hur ska detta sluta?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback