Aj

Vaknade upp imorse och har skitont i vänster öra. Bra liksom ? Nej, mindre. Då återstår ju frågan, jag hade tänkt att ringa ner till vårdcentralen och få Cocilana utskriven för min hosta som jag fått. Men nu kanske det är lika bra att åka ner så får han kolla örat på en gång? Det är det där som är det jobbiga, om man inte åker iväg till en läkare så kan man ignorera problemet, ett tag iaf, tills det blir värre. Men jag tycker inte att jag har den tiden att kunna göra det nu. Jag måste bli bra, jag måste kunna fortsätta med min träning. Jag hatar bara när man får höra det man misstänkt men ändå fruktat. Dåliga nyheter suger.  haha, det är ju en självklarhet att det aldrig är bra, men vafan. Jag är en olycksdrabbad människa, det känns som det just nu iaf. Crap.


Nej, nu ska jag allt ta tag i detta och göra lite nytta. Måste ut med hunden som ligger här och myser också. Igår kände jag mig verkligen som världens sämsta matte. HAHA, vi var ute och kastade hans boll, sen skulle jag slänga iväg den, och jag typ kastar för hårt och snett på nåt jävla vänster så jag slänger upp den rakt upp i trädet, och där stannar den. :O   Stackars lilla cingo, letar efter sin boll som inte längre finns. Typ som en sån där fantomkänsla.   hahaha ! Kotten lilla då :)



OCH GRATTIS, till min egna lilla finska fruuuu!   Johanna P blir 21 barre idag, världens sexigaste 21åring. ;)  Ses ikväll my love. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback